مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

دستورات کنسول Counter-Strike 2 برای کاهش لگ در CS2

امین پناهی زاده

امین پناهی زاده

متاهل و عاشق همسرم ورزشکار و مدیر باشگاه بدنسازی مستر المپیا کوهدشت

Counter-Strike 2 به دنبال تغییر اخیر در دستورالعمل های Valve در مورد واجد شرایط بودن دعوت برای نسخه تست محدود بازی، درهای خود را به روی بازیکنان بیشتری باز کرده است. این منجر به کشف چالش‌های جدیدی شده است که سازندگان باید قبل از انتشار نهایی بازی آن‌ها را برطرف کنند.

یکی از مشکلات عمده ای که بخش بزرگی از جامعه با آن مواجه است، تجربه گیم پلی ناهموار و متلاطم است که منجر به مرگ تعداد زیادی از بازیکنان در پشت دیوار یا جسم جامد، به دلیل تاخیر یا تأخیر مشخص شده است.

مطلب مرتبط:نحوه نمایش FPS در بازی CS2

در اینجا همه چیزهایی است که شما باید بدانید تا بفهمید این مشکل چیست و چگونه می توان لکنت کلی بازی را کاهش داد، زیرا بازیکنان باید تنظیمات خود را با استفاده از دستورات کنسول Counter-Strike 2 تغییر دهند.

 

دستورات کنسول Counter-Strike 2: چگونه لگ و تاخیر را در CS2 کاهش دهیم؟

همه به لطف یکی از اعضای نابغه جامعه، که با نام کاربری «UsFcs» در Reddit استفاده می‌کند، CS2 ممکن است بتواند برای اکثر بازیکنان نرم‌تر از قبل اجرا شود.

با این حال، بازیکنان باید تغییرات خاصی را در تنظیمات بازی خود ایجاد کنند و حتی یک فایل پیکربندی سفارشی را مستقر کنند که هر بار که بازی اجرا می شود به طور خودکار اجرا می شود.

چه چیزی باعث تاخیر و تاخیر در Counter-Strike 2 می شود؟

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما در مورد خاص ما، می تواند به دلیل چیزی به نام زمان درون یابی باشد، که چیزی نیست جز تاخیری که توسط کلاینت بر روی هر بازیکن روی سرور اعمال می شود.

مطلب مرتبط:افزایش FPS بازی CSGO در ویندوز ۱۱

این کار برای حفظ یک تجربه گیم پلی روان برای همه بازیکنان انجام می شود، زیرا بسته های اطلاعاتی از دشمن 64 یا 120 بار در ثانیه دریافت می شود. از طرف دیگر، چنین تاخیری باعث ایجاد مشکلات خاصی برای بازیکنان می شود، مانند تجربه همه چیزهایی که اتفاق می افتد اما کمی بعد.

UsFcs توضیح می‌دهد که چگونه زمان درون‌یابی در بازی با استفاده از برخی از فرمان‌های کنسول Counter-Strike 2 که می‌توان آن‌ها را برای بهبود تجربه گیم‌پلی بهینه‌سازی کرد، توضیح می‌دهد، اما قبل از آن، باید فهمید که آنها چه کار می‌کنند و چگونه کار می‌کنند.

مقدار پیش‌فرض cl_interp برای CS2 به صورت 0.1 یا 100 میلی‌ثانیه تنظیم شده است. این یک مقدار پذیرفته شده است، زیرا به سمت پایین، شبیه به CS:GO محدود شده است.

مقادیر پیش‌فرض cl_updaterate و cl_interp_ratio برای CS2 به ترتیب روی 20 و 2 تنظیم شده‌اند که دوباره یک مقدار interp 0.1 یا 100ms ایجاد می‌کند.

بازی معمولاً بالاترین مقدار را بین این دو می گیرد و زمان درون یابی را به پینگ فردی بازیکن اضافه می کند. این کار برای جبران تاخیری که یک بازیکن روی صفحه نمایش خود می بیند انجام می شود.

حتی اگر پینگ را حذف کنیم، یک بازیکن عملاً همه چیزهایی را که 100 میلی‌ثانیه تأخیر دارند روی صفحه نمایش خود می‌بیند، که ایده‌آل نیست و منجر به تأثیر «دور و تفنگ» بازیکنان دشمن می‌شود که بسیاری در CS2 شاهد آن بودند.

با این حال، مشکل اصلی این است که از آنجایی که هر بازیکن روی سرور این مقادیر پیش‌فرض را دارد، همه نسخه تاخیری یکدیگر را می‌بینند که کل تاخیر موثر را به 200 میلی‌ثانیه می‌رساند.

این همان چیزی است که باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان پشت دیوارها و اجسام جامد جان خود را از دست بدهند، زیرا در حالی که ممکن است خود را پشت پوشش بدانند، بازیکنان دیگر همچنان آنها را در فضای باز خواهند دید.

 

چگونه تاخیر و لگ را در Counter-Strike 2 برطرف کنیم؟

اکنون که می دانیم زمان درون یابی چیست و چگونه کار می کند، اجازه دهید نگاهی بیاندازیم به اینکه چگونه دستورات کنسول Counter-Strike 2 cl_interp، cl_updaterate و cl_interp_ratio را می توان برای کاهش لرزش و روانتر کردن گیم پلی تغییر داد.

طبق UsFcs، مقادیر درونیابی زیر برای کاهش تاخیر و تاخیر باید تغییر کنند.

مقدار cl_interp را می توان به 0.015625 (15ms) یا 0.03125 (31ms) تغییر داد که معادل یک و دو تیک به ترتیب در 64 سرور تیک و دو و چهار تیک به ترتیب در سرورهای 128 تیک است.

مقدار cl_updaterate نیز باید به 128 تغییر یابد، در صورتی که موارد فوق برای جلوگیری از بازنویسی و حفظ مقادیر cl_interp_ratio اجرا شده است.

می توانید این کار را در طول یک جلسه از Counter-Strike 2 امتحان کنید و اگر منجر به گیم پلی روان تری شد، فقط پس از آن به ایجاد autoexec.cfg ادامه دهید، که چیزی نیست جز فایلی که به طور خودکار تغییرات فوق را هر بار که بازی اجرا می شود، اجرا می کند.

این مورد ضروری است زیرا مقادیر تغییر یافته در بالا همیشه زمانی که بازی بسته می شود به حالت پیش فرض باز می گردد.

چگونه Autoexec.cfg را در Counter-Strike 2 ایجاد کنیم تا تاخیر و تاخیر را کاهش دهیم؟

ایجاد چنین فایلی کار سختی نیست، فقط مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید و باید در عرض چند دقیقه انجام شود.

ابتدا باید پوشه CS2 Config را پیدا کنید.

این را می توان با دنبال کردن این مسیر، ‘C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\game\csgo\cfg’ انجام داد.

هنگامی که به مقصد این فایل رسیدید، به سادگی این دستورات را به آن اضافه کنید:

cl_updaterate 128

cl_interp_ratio 1

cl_interp “0.015625” یا cl_interp “0.03125”

این همان است، اکنون هر زمان که Counter-Strike 2 را راه اندازی کنید، این تنظیمات به طور خودکار روی بازی اعمال می شود.

توجه: توسط UsFcs توصیه می شود که اگر اتصال اینترنت شخصی به اندازه کافی پایدار نیست، باید مقدار cl_interp 0.03125 را انتخاب کند.

بسیاری از بازیکنان کهنه کار در جامعه که از زمان Counter-Strike 1.6 این بازی را انجام داده اند، موافق بودند که این واقعاً می تواند مشکل را حل کند زیرا چیزی مشابه قبلاً توسط آنها اعمال می شد.

با این حال، همیشه دو طرف برای یک عقیده وجود دارد و چند نفر بودند که در مورد این راه حل نگرانی هایی را مطرح کردند، مانند توصیه به بازیکنان برای تغییر مقادیر cl_interp زیرا ممکن است با درک Valve از موقعیت و مشکلاتی که بازیکنان در طول این مدت با آن مواجه می شوند در تضاد باشد. مرحله آزمایش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *