مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای دنیا در اینترنت است. شما می توانید از لینکدین برای یافتن شغل یا کارآموزی مناسب، ارتباط و تقویت روابط حرفه ای و یادگیری مهارت هایی که برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارید استفاده کنید.

می‌توانید از طریق دسک‌تاپ، برنامه تلفن همراه LinkedIn، تجربه وب تلفن همراه یا برنامه موبایل Android LinkedIn Lite به LinkedIn دسترسی پیدا کنید.

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

یک نمایه کامل لینکدین می تواند با نمایش داستان حرفه ای منحصر به فرد خود از طریق تجربه، مهارت ها و تحصیلات به شما کمک کند با فرصت ها ارتباط برقرار کنید.

همچنین می‌توانید از LinkedIn برای سازماندهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن مقاله، ارسال عکس‌ها و ویدیوها و موارد دیگر استفاده کنید.

چه کسی باید به لینکدین بپیوندد؟

لینکدین یک پلتفرم برای کسانی است که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند. این می تواند شامل افرادی با زمینه های مختلف حرفه ای، مانند صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان و جویندگان کار باشد. اعضای لینکدین می توانند از لینکدین برای استفاده از شبکه ای از متخصصان، شرکت ها و گروه های داخل و خارج از صنعت خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید :نحوه دانلود استوری در اینستاگرام

چگونه می توانم در لینکدین شروع کنم؟

لینکدین یک پلت فرم آنلاین است که حرفه ای های جهان را به هم متصل می کند. در اینجا چند مرحله برای شروع لینکدین وجود دارد:

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

نمایه خود را ایجاد کنید:

ثبت نام و ایجاد نمایه خود بهترین راه برای شروع استفاده از LinkedIn است. یک نمایه کامل لینکدین، تجربیات حرفه ای شما را با ارتباطات شما، کارفرمایان فعلی و آینده و استخدام کنندگان خلاصه می کند. از طریق نمایه خود، می توانید زندگی حرفه ای، نقاط عطف، مهارت ها و علایق خود را به نمایش بگذارید.

شبکه خود را بسازید:

شبکه شما نقش مهمی در باز کردن قدرت لینکدین دارد. این به شما کمک می کند تا بفهمید در صنعت و حلقه حرفه ای شما چه اتفاقی می افتد. می توانید با اضافه کردن خانواده، دوستان، همکلاسی های گذشته یا فعلی و همکاران خود به شبکه خود شروع کنید. همچنین می‌توانید افراد، شرکت‌ها یا موضوعات را با پیمایش مستقیم به صفحه دنبال کردن دیدگاه‌های تازه، که منابع توصیه شده برای دنبال کردن را نمایش می‌دهد، دنبال کنید. می‌توانید از ویژگی رویدادهای LinkedIn برای ایجاد و پیوستن به رویدادهای حرفه‌ای مانند کارگاه‌های آنلاین، سمینارها، رویدادهای فروش و بازاریابی، رویدادهای شبکه و موارد دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :راهنمای استفاده از اینستاگرام صفرتاصد

یافتن شغل:

اگر به دنبال یک فرصت حرفه ای جدید هستید، می توانید جستجوی شغل خود را در لینکدین آغاز کنید. می‌توانید از لینکدین برای تحقیق در مورد شرکت‌ها و ارتباط با جامعه استخدام‌کننده استفاده کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً برای نقش‌ها درخواست دهید، جستجوهای شغلی را ذخیره کنید، و به ارتباطات و استخدام‌کنندگان خود اطلاع دهید که برای فرصت‌های شغلی باز هستید.

مشارکت در مکالمات:

به راحتی می توانید در مکالمات لینکدین شرکت کنید. شرکت در مکالمات به شما این امکان را می دهد که دیدگاه خود را در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید پست ها و مقالات را در لینکدین لایک کنید و در مورد آنها نظر دهید. می‌توانید برای ارتباط و رشد با اعضایی که علایق، تجربیات یا آرزوهای شما را به اشتراک می‌گذارند، گروه‌های LinkedIn ایجاد کرده یا به آن بپیوندید. همچنین می توانید از مجموعه ای از عبارات سبک وزن به نام واکنش های لینکدین استفاده کنید تا به راحتی با شبکه خود ارتباط برقرار کنید.

لینکدین چیست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟h’

محتوای پست:

میلیون‌ها عضو هر روز برای اتصال، یادگیری و اشتراک‌گذاری به لینکدین می‌آیند. می توانید با محتوایی که در لینکدین پست می کنید، حلقه حرفه ای خود را تقویت کرده و آموزش دهید. همچنین می توانید با استفاده از جعبه اشتراک گذاری، افکار و ایده های خود را با اعضای لینکدین به اشتراک بگذارید.

خدمات رایگان لینکدین در مقابل اشتراک های پولی

لینکدین یک عضویت رایگان و اولیه را برای هر کسی که می‌خواهد یک نمایه حرفه‌ای آنلاین ایجاد و حفظ کند، ارائه می‌کند.
اگر به اشتراک Premium ارتقا دهید، به محصولات و ویژگی های LinkedIn دسترسی بیشتری خواهید داشت. اشتراک های پولی ما شامل بازاریابی، استخدام، فروش و محصولات آموزشی است. می توانید LinkedIn Premium را به مدت یک ماه رایگان امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *