مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

نحوه انتقال صفحه نمایش موبایل به کامپیوتر

امین پناهی زاده

امین پناهی زاده

متاهل و عاشق همسرم ورزشکار و مدیر باشگاه بدنسازی مستر المپیا کوهدشت

آیا می خواهید صفحه نمایش اندروید خود را به رایانه شخصی، مک یا لینوکس منعکس کنید؟ در اینجا یک راه رایگان و آسان برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش اندروید خود در رایانه ارائه شده است.

گاهی اوقات ممکن است بخواهید صفحه گوشی اندرویدی خود را روی رایانه شخصی خود ببینید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ اینها بهترین راه ها برای انعکاس صفحه گوشی اندرویدی به رایانه از طریق USB هستند.
چند سال پیش، بهترین روش ها از شما می خواست که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را روت کنید. اما این دیگر با برخی از گزینه های منبع باز عالی که برای هر تلفن اندرویدی و همه سیستم عامل های دسکتاپ موجود است، ضروری نیست. ما شما را با مراحل ساده نمایش صفحه گوشی اندروید در رایانه شخصی یا مک آشنا می کنیم.

چرا صفحه نمایش آندروید را به رایانه شخصی خود منتقل کنید؟

چرا می خواهید صفحه اندروید خود را به رایانه شخصی بازتاب دهید؟ دلایل زیادی وجود دارد. ممکن است شما یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن باشید و بخواهید نتایج کد خود را بدون اینکه دائماً به گوشی خود برسید، بررسی کنید.
شاید بخواهید بدون آپلود عکس ها را روی یک صفحه بزرگ به اشتراک بگذارید. یا شاید لازم باشد در زمانی که یک پروژکتور به رایانه شخصی شما متصل است، به سرعت یک ارائه ارائه دهید.
همانطور که متوجه خواهید شد، سریع ترین و ساده ترین راه، نیازی به نصب بر روی گوشی شما و یک برنامه ساده برای کامپیوتر شما ندارد.
آنچه برای نمایش صفحه گوشی خود در رایانه نیاز دارید
Scrcpy بهترین نرم افزار برای مشاهده رایگان صفحه نمایش گوشی خود بر روی رایانه شخصی از طریق USB است. بر روی تمامی سیستم عامل های دسکتاپ از جمله ویندوز، macOS و لینوکس کار می کند. شما نیازی به دانلود یا نصب هیچ برنامه ای روی گوشی اندرویدی خود ندارید.
علاوه بر این، شما همچنین می توانید صفحه نمایش را در حین بازتاب صفحه نمایش تلفن همراه در رایانه شخصی ضبط کنید. اگر کاربر لینوکس هستید، حتی می توانید از صفحه نمایش موبایل خود به عنوان وب کم با Scrcpy استفاده کنید.
در اینجا چیزی است که برای شروع نیاز دارید:
از صفحه انتشارات Scrcpy GitHub دیدن کنید. به پایین بروید و فایل فشرده Scrcpy را برای پلتفرم خود دانلود کنید.
حالا تلفن را با کابل usb به کامپیوتر خود متصل کنید
ورژن اندروید
نکته : باید گزینه “عیب یابی از طریق usb” در دستگاه شما فعال باشد برای اینکار میتوانید با چندین لمس متعدد روی ورژن اندروید خود گزینه تنظیمات پیشرفته را فعال کنید
تنظیمات usb اندروید
تنها چیزی که باید بدانید این است که چگونه آن را فعال کنید:
به Settings > System > About phone (یا Settings > About phone در نسخه‌های قدیمی‌تر Android) بروید.
به پایین اسکرول کنید و هفت بار روی Build number ضربه بزنید تا زمانی که یک پیام بازشو مبنی بر اینکه اکنون یک توسعه دهنده هستید را مشاهده کنید.
به Settings > System برگردید و وارد منوی Developer options جدید شوید.
به پایین بروید و اشکال زدایی USB را فعال کنید.
هنگامی که از شما خواسته شد، اقدام را تأیید کنید.
مرحله اولیه ممکن است در نسخه های سفارشی شده اندروید کمی متفاوت باشد. اما به طور کلی، شما باید صفحه ای را با اطلاعات ساخت فعلی پیدا کنید و هفت بار روی آن ضربه بزنید تا Developer Options فعال شود.
در صورت مشاهده پنجره بازشو برای وارد کردن رمز عبور، مطمئن شوید که رمز عبور صفحه قفل فعلی خود را وارد کرده اید تا یک توسعه دهنده شوید.

چگونه صفحه اندروید خود را در رایانه شخصی یا مک از طریق USB مشاهده کنید

نمایش صفحه نمایش اندروید روی pc
Scrcpy ساده ترین و بهترین نرم افزار رایگان برای مشاهده صفحه نمایش اندروید خود در رایانه شخصی از طریق USB است
اکنون که حالت اشکال زدایی USB را فعال کرده اید، بقیه کارها ساده است:
گوشی اندروید خود را از طریق USB به رایانه شخصی خود وصل کنید.
scrcpy را در یک پوشه در رایانه خود استخراج کنید.
برنامه scrcpy را در پوشه اجرا کنید.
اکنون، باید به طور خودکار صفحه گوشی اندرویدی شما را روی رایانه شخصی نشان دهد. اگر دو یا چند تلفن را متصل کرده اید، روی Find Devices کلیک کرده و گوشی خود را انتخاب کنید.
Scrcpy راه اندازی می شود. اکنون می توانید صفحه نمایش تلفن خود را در رایانه شخصی خود مشاهده کنید.
اگر هنگام اتصال تلفن خود به رایانه شخصی با خطا مواجه شدید، به صفحه سؤالات متداول Scrcpy مراجعه کنید و برخی از مشکلات رایج و راه حل های آنها را بررسی کنید.
با این، شما آماده رفتن هستید. ماوس و صفحه کلید شما در Scrcpy کار می کنند، بنابراین می توانید هر برنامه ای را که می خواهید راه اندازی کنید و آن را نیز تایپ کنید.
تعداد زیادی برنامه تلفن همراه وجود دارد که کلاینت وب ندارند، بنابراین این روش خوبی برای استفاده از صفحه کلید فیزیکی برای برنامه های تلفن شما است.

چرا Scrcpy بهترین راه برای انعکاس اندروید در هر رایانه شخصی است

Scrcpy منبع باز و رایگان است، بدون خرید درون برنامه ای یا ویژگی های ممتاز. این بهترین برنامه رایگان برای نمایش صفحه اندروید شما در رایانه شخصی به دلایل متعدد است:
شما به هیچ چیزی روی گوشی اندرویدی خود نیاز ندارید.
روی ویندوز، macOS و لینوکس کار می کند.
کابل USB صفحه نمایش شما را تقریباً در زمان واقعی منعکس می کند، برخلاف راه حل های بی سیم که در آن تاخیر مشخصی وجود دارد.
شما می توانید از طریق رایانه با صفحه نمایش تلفن خود تعامل داشته باشید، که در اتصالات بی سیم نمی توانید.
برای افرادی که از نظر فنی متمایل هستند، این شامل راهی برای مشاهده صفحه اندروید خود به صورت بی سیم بر روی رایانه شخصی از طریق اتصال TCP/IP در همان شبکه است.

چگونه صفحه آندروید خود را به صورت بی سیم به کامپیوتر منعکس کنید

نحوه نمایش صفحه بصورت وایرلس
AirDroid بهترین برنامه رایگان برای انعکاس صفحه اندروید شما به کامپیوتر به صورت بی سیم است
برای انعکاس تلفن اندرویدی خود به رایانه، نیازی به کابل USB ندارید. از نظر فنی، Scrcpy یک حالت بی سیم دارد که می توانید دستگاه اندروید و رایانه شخصی خود را از طریق یک شبکه Wi-Fi یکسان وصل کنید. اما نیاز به کمی دانش فنی دارد. نگران این نباشید؛ راه‌های ساده‌تری برای مشاهده صفحه‌نمایش گوشی در رایانه وجود دارد، مانند AirDroid.
برای این کار، باید AirDroid را در رایانه و اندروید خود دانلود کنید یا از برنامه مرورگر AirDroid در کروم استفاده کنید. ثبت نام کنید و در همه دستگاه‌ها وارد شوید، سپس مراحل زیر را برای تنظیم Mirroring دنبال کنید.
Download: AirDroid for Android | Windows | macOS | Web (Free, in-app purchases available)

نحوه راه اندازی Android Mirroring با AirDroid

 
مطمئن شوید که رایانه و تلفن هوشمند شما در یک شبکه Wi-Fi هستند.
در اندروید، به AirDroid > Me > Security & Remote Features > Screen Mirroring > Enable بروید.
تنظیمات برنامه airdroid
در رایانه شخصی خود، به AirDroid Web > Mirroring بروید.
هنگامی که Android به شما می‌گوید AirDroid شروع به ضبط همه چیز در تلفن شما می‌کند، با ضربه زدن روی Start Now اجازه دهید.
تنظیمات airdroid
دقیقاً مانند آن، صفحه نمایش شما به صورت بی سیم روی رایانه شخصی شما منعکس می شود. این ساده ترین راه برای به اشتراک گذاری صفحه اندروید خود بدون هیچ زحمتی از کابل است. بعلاوه، AirDroid یک برنامه مدیریت از راه دور اندروید فوق العاده با بسیاری از ویژگی های دیگر مانند انتقال فایل، کپی مخاطب، ارسال پیامک از راه دور، پشتیبان گیری و موارد دیگر است.

چرا انعکاس صفحه نمایش اندروید به کامپیوتر از طریق USB بهتر از بی سیم است؟

به طور کلی، توصیه می کنیم صفحه اندروید خود را از طریق اتصال USB به رایانه شخصی بازتاب دهید. اتصالات بی سیم چند مشکل دارند، مانند:
شما نمی توانید از طریق رایانه شخصی با صفحه نمایش تلفن خود تعامل داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید تمام تعاملات خود را روی گوشی خود انجام دهید و خواهید دید که در صفحه بزرگ چه اتفاقی می افتد. متأسفانه، این بدان معناست که با صفحه کلید رایانه خود روی تلفن خود تایپ نکنید.
در اتصال بی سیم، تاخیر قابل توجهی بین کاری که در تلفن خود انجام می دهید و آنچه روی صفحه نمایش داده می شود وجود دارد. میلی ثانیه بیشتر طول می کشد، و قطعا یک عامل است. به عنوان یک ابزار ارائه مفید است، اما شاید چیز دیگری نباشد.
اگر آن را برای چند ثانیه خاموش کنید، اتصال مجدد صفحه اندروید به رایانه به صورت بی سیم اغلب مشکل دارد. چندین بار مجبور شدیم برنامه را روی هر دو پلتفرم ببندیم تا دوباره کار کند.

صفحه تلفن Android خود را در تلویزیون خود نیز مشاهده کنید

اکنون می دانید که چگونه یک اندروید را با چند روش به رایانه شخصی بازتاب دهید. به طور کلی، یک اتصال سیمی از انعکاس بی سیم عبور می کند، اما راحتی وایرلس سخت است.
به طور مشابه، اکثر تلویزیون‌های هوشمند و همه تلفن‌های اندرویدی دارای Miracast داخلی هستند که یک استاندارد جهانی برای انعکاس صفحه نمایش است. و Miracast انعکاس تلفن خود را به تلویزیون آسان می کند.
 
 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *