مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

نحوه حذف یا غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام در ایفون

امین پناهی زاده

امین پناهی زاده

متاهل و عاشق همسرم ورزشکار و مدیر باشگاه بدنسازی مستر المپیا کوهدشت

با حذف اکانت اینستاگرام هر تصویر، ویدیو و نظری که پست کرده اید پاک می شود. صفحه حساب شما نیز ناپدید می شود، بنابراین هیچ کس نمی تواند آن را پیدا کند. در مقابل، غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام اکانت و تمام عکس‌های شما را مخفی می‌کند، اما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را بازگردانید.

متأسفانه، همیشه نمی توانید اکانت اینستاگرام خود را با استفاده از برنامه آیفون حذف کنید. اگر فقط یک حساب اینستاگرام معمولی دارید، هیچ گزینه ای در مورد حذف یا غیرفعال کردن حساب خود مشاهده نخواهید کرد – برای دیدن این گزینه ها، باید یک حساب تجاری یا حرفه ای داشته باشید.
اگر اکانت اینستاگرام تجاری یا حرفه ای ندارید، باید حساب کاربری خود را به روش معمولی حذف کنید. اما اگر یکی از آن حساب‌های خاص را دارید، در اینجا نحوه حذف یا غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود با استفاده از برنامه آیفون آورده شده است.
مطالب مرتبط:
2 راه ساده برای تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام

چگونه اکانت اینستاگرام خود را در آیفون حذف یا غیرفعال کنیم

در گذشته، تنها با استفاده از مرورگر وب می‌توانستید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. اما اکنون می توانید این کار را در برنامه آیفون نیز انجام دهید.
1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
2. روی سه خط انباشته در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید
روی گزینه ها در اینستاگرام کلیک کنید
3. روی Account و سپس Delete account در پایین صفحه ضربه بزنید.
3. روی Account و سپس Delete account در پایین صفحه ضربه بزنید.
4. انتخاب کنید که آیا می خواهید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید یا فقط آن را غیرفعال کنید. به یاد داشته باشید که حذف حساب شما برای همیشه تمام عکس ها، ویدیوها و نظرات شما را پاک می کند، در حالی که غیرفعال کردن آن فقط نمایه شما را پنهان می کند تا زمانی که دوباره وارد شوید.
5. هر گزینه ای را که انتخاب کنید، صفحه جدیدی ظاهر می شود که از شما می پرسد چرا می خواهید حساب خود را حذف یا غیرفعال کنید. فرم را پر کنید و سپس انتخاب خود را تایید کنید.
حساب شما حذف یا غیرفعال می شود.
حساب شما حذف یا غیرفعال می شود.
اگر انتخاب کردید که حساب خود را حذف کنید، می توانید در عرض 30 روز دوباره وارد شوید تا همه چیز را بازیابی کنید و حساب خود را “لغو حذف” کنید. اگر آن را غیرفعال کرده اید، می توانید هر زمان که بخواهید دوباره آن را فعال کنید، دوباره وارد شوید.
و هنگامی که حساب خود را حذف کردید، احتمالاً می خواهید برنامه را نیز حذف کنید.
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *