مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

نحوه مخفی کردن یا نمایش درصد باتری در ایفون یا ایپد

امین پناهی زاده

امین پناهی زاده

متاهل و عاشق همسرم ورزشکار و مدیر باشگاه بدنسازی مستر المپیا کوهدشت

اگر متوجه شدید که درصد شارژ باتری در گوشه صفحه نمایش آی‌پد یا آیفون شما حواس‌تان را پرت می‌کند، می‌توانید به راحتی آن را خاموش کنید. همچنین، در آی‌پدها و آیفون‌های خاص، می‌توانید در هر زمانی درصد را دوباره روشن کنید. در اینجا نحوه نمایش درصد باتری در ایفون یا ایپد آموزش داده شده است

بسیار خوب است که مراقب باشید دقیقاً چقدر عمر باتری دستگاه شما باقی مانده است. در آی‌پدها و آیفون‌های دارای دکمه هوم (آنهایی که بریدگی ندارند)، می‌توانید درصد باتری عددی را در گوشه سمت راست بالای صفحه ببینید.
برای خاموش کردن درصد شارژ باتری، ابتدا روی «تنظیمات» در صفحه اصلی ضربه بزنید.
روی "تنظیمات" ضربه بزنید.
در صفحه «تنظیمات»، روی «باتری» ضربه بزنید.
تنظیمات باتری ایفون
در تنظیمات باتری، روی کلید «درصد باتری» ضربه بزنید تا درصد شارژ باتری در نوار وضعیت خاموش شود.
روی «درصد باتری» ضربه بزنید.
دکمه سوئیچ “درصد باتری” کاملاً سفید می شود تا نشان دهد خاموش است و درصد شارژ باتری بلافاصله از نوار وضعیت ناپدید می شود.
اگر تصمیم دارید که درصد شارژ باتری دوباره نمایش داده شود، کافی است دوباره به تنظیمات > باتری مراجعه کنید و کلید کنار «درصد باتری» را روی موقعیت «روشن» قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر آیفونی بدون دکمه هوم دارید، گزینه «درصد باتری» را در تنظیمات مشاهده نخواهید کرد. در این صورت، بخش زیر را ببینید.

نحوه مشاهده درصد باتری در آیفون های دارای ناچ

همانطور که در بالا ذکر شد، مدل‌های آیفونی که دارای بریدگی در قسمت بالایی صفحه هستند (مانند آیفون X، 11، 12، 13 و انواع آن‌ها) گزینه‌ای برای نمایش درصد عددی باتری در نوار وضعیت ندارند.
در عوض، می‌توانید با راه‌اندازی مرکز کنترل، درصد باتری را به سرعت بررسی کنید. برای انجام این کار، انگشت خود را روی نماد باتری در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دهید و انگشت خود را به سمت پایین بکشید.
ایفون ۱۳ لانچ
وقتی Control Center ظاهر شد، درصد باتری را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.
نمایش درصد باتری
همچنین می‌توانید ویجتی را در آیفون یا آی‌پد خود به نام «باتری‌ها» به صفحه اصلی خود (یا نمای امروز) اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد همیشه درصد باتری خود را زیر نظر داشته باشید. موفق باشید!
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *