مجله خبری اوج کده را دنبال کنید ...

نحوه کاهش پینگ در بازی CS:GO

امین پناهی زاده

امین پناهی زاده

متاهل و عاشق همسرم ورزشکار و مدیر باشگاه بدنسازی مستر المپیا کوهدشت

تصور کنید در میانه یک بازی شدید هستید. شاید یک نبرد باشد و شما در حال تیراندازی هستید. هر چه که باشد، تصور کنید فقط چند امتیاز تا برنده شدن فاصله دارید. شما ضربه برنده را می زنید و بازی شما برای لحظه ای یخ می زند، بنابراین ضربه شما به جای آنی، چند ثانیه بعد اتفاق می افتد. سپس متوجه می‌شوید که حریف شما اول شوت را زده و شما شکست خورده‌اید… همه اینها به این دلیل است که بازی شما عقب افتاده است.

تاخیر بازی زمانی است که بین عملکرد بازیکنان و واکنش سرور بازی تاخیر وجود دارد. در کنار قطع شدن اتصال به اینترنت، آنها یکی از خسته کننده ترین چیزهایی هستند که یک گیمر تجربه خواهد کرد. آزاردهنده است زیرا مهم نیست که ابتدا دکمه را فشار داده باشید. اگر بازی شما تاخیر داشته باشد، سرور فوراً واکنش نشان نمی دهد، بنابراین اگر بازی حریف شما سریعتر باشد، آنها شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

خوشبختانه، چندین کار وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن تاخیر و حفظ یک تجربه بازی ثابت انجام دهید.

1. سرعت و پهنای باند اینترنت خود را بررسی کنید

برای اینکه بتوانید یکپارچه بازی کنید، لزوماً به اینترنت پرسرعت تجاری نیاز ندارید، اما اگر می‌خواهید بازی کنید، به حداقل 15 تا 20 مگابیت در ثانیه نیاز دارید. اما باید به پهنای باند خود نیز فکر کنید.

راه اندازی مجدد روتر

اگر شما یا سایر افراد خانواده‌تان به طور همزمان فعالیت‌های مبتنی بر اینترنت (مانند پخش فیلم، چت ویدیویی و مرور وب) را انجام دهید، می‌تواند پهنای باند را تحت فشار قرار دهد. فعالیت‌هایی مانند پخش ویدیو و دانلود فایل‌ها بسیار بزرگ هستند زیرا به داده‌های زیادی نیاز دارند – در واقع بسیار بیشتر از بازی. اگر پهنای باند کافی برای پشتیبانی از آن ندارید، می تواند سرعت اینترنت و بازی شما را به میزان قابل توجهی کند کند. در اینجا چند افسانه در مورد اتصالات باند پهن برای بازی وجود دارد.

نحوه نمایش FPS در CS:GO

2. تاخیر کم را هدف بگیرید(پینگ تایم)

تأخیر شبکه مدت زمانی است که طول می کشد تا داده ها بین منبع و مقصد حرکت کنند. هر چه تأخیر کمتر باشد، بهتر است. اگر با تاخیر زیاد بازی می کنید، ممکن است به شخصیت خود بگویید که جلو برود اما در واقع برای چند ثانیه حرکت نمی کند. این همان چیزی است که باعث تاخیر می شود. بهترین ترکیب داشتن اینترنت پرسرعت با تاخیر کم است.

تأخیر خوب، نرخ پینگ زیر 150 میلی ثانیه است. 20ms عالی در نظر گرفته می شود.

دستور پینگ در cmd

افزایش FPS بازی CSGO در ویندوز۱۱

چه چیزی باعث تأخیر می شود؟

مانند پهنای باند، تأخیر به چیزی بیش از اتصال پهن باند شما بستگی دارد. سخت افزار شبکه شما، موقعیت مکانی و اتصال سرور راه دور و روتر بر آن تأثیر می گذارد.

وقتی بسته‌های داده از مبدا به مقصد می‌روند، معمولاً یک مسیر مستقیم نیست – آنها اغلب از نقاط مختلف مسیر عبور می‌کنند. هرچه مسیر طولانی‌تر باشد و توقف‌های بیشتری داشته باشند، تأخیر بیشتر می‌شود. فاصله روتر شما با رایانه/کنسول نیز به تأخیر می افزاید.

 

3. به روتر خود نزدیکتر شوید

مواردی مانند دیوارها، کف، مبلمان و سایر اشیاء فیزیکی می توانند مانع سیگنال بی سیم شما شوند. با نزدیک‌تر کردن رایانه یا کنسول خود به روتر، سیگنال WiFi خود را تقویت کنید و خط اتصال خود را بهبود بخشید.

اگر متوجه شدید که هنوز تاخیر دارید، خراب شده است یا راهی برای حرکت دادن روتر وجود ندارد، سعی کنید موقعیت بازی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، قرار دادن کنسول خود در یک زاویه متفاوت. همچنین می توانید تداخل سیگنال سایر لوازم خانگی مانند بلندگوهای بی سیم، مایکروویوها و شارژرهای موبایل را کاهش دهید. این می تواند به سیگنال بی سیم کمک کند تا مسیر مستقیم تری را به دستگاه شما برساند.

4. هر وب سایت و برنامه پس زمینه را ببندید

سایت های پهنای باند سنگین مانند نتفلیکس، یوتیوب و دانلودها به شدت بر نرخ پینگ و تأخیر شما تأثیر می گذارد. هر کدام را که ممکن است در حال اجرا هستید ببندید زیرا این کار می تواند بر عملکرد بازی شما تأثیر بگذارد.

کاهش تعداد دستگاه هایی که به وای فای متصل کرده اید می تواند کمک کننده باشد. هر چه دستگاه های بیشتری به وای فای متصل شده و از آن استفاده کنند، پهنای باند بیشتری مورد نیاز است. حتی می‌توانید هنگام بازی، دستگاه‌های خود را در حالت هواپیما قرار دهید.

5. دستگاه خود را از طریق کابل اترنت به روتر خود وصل کنید

اگر در خانواده‌ای زندگی می‌کنید که مجبور هستید یک اتصال WiFi را با اعضای خانواده یا هم خانه‌های خود به اشتراک بگذارید، ممکن است سخت باشد که از آنها بخواهید هنگام بازی از اینترنت استفاده نکنند. می‌توانید سعی کنید هر زمان که بازی‌ها بیرون از خانه هستند، آن‌ها را تحت فشار قرار دهید یا می‌توانید دستگاه خود را از طریق کابل اترنت به روتر متصل کنید.

تا زمانی که روتر شما مشکلی نداشته باشد، این باید به طور چشمگیری پینگ شما را کاهش دهد.

روتر

6. روی یک سرور محلی بازی کنید

بازی در سروری در کشور یا کشور شما می تواند به میزان قابل توجهی پینگ شما را کاهش دهد. هر چه سرور به شما نزدیکتر باشد، بهتر است.

7. روتر خود را مجددا راه اندازی کنید

روتری که برای مدتی روشن بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است دچار مشکل شود. راه‌اندازی مجدد روتر می‌تواند به تازه‌سازی اتصال اینترنت شما کمک کند و تأخیر را بهبود بخشد.

چگونه ببینید چه کسی به شبکه وای فای شما متصل است

8. روتر خود را تعویض کنید

روترهای قدیمی می توانند بر قدرت اتصال، سرعت و قابلیت اطمینان شما تأثیر بگذارند. روتر بهینه شده برای بازی می تواند بهترین انتخاب باشد. روترهای بازی دارای ویژگی های خاصی هستند که برای بهبود همه شرایط مورد نیاز برای بازی (از جمله سرعت اینترنت، نرخ پینگ و تاخیر) طراحی شده اند. یکی از ویژگی های خاص کیفیت خدمات (QoS) است که به شما امکان می دهد ترافیک اینترنت کنسول خود را اولویت بندی کنید تا بتوانید بهترین تجربه بازی را داشته باشید.

9. بسته پهنای باند خود را ارتقا دهید

پهنای باند بهتر می تواند بهترین و ساده ترین راه برای کاهش تاخیر بازی و افزایش سرعت اینترنت باشد. بسته پهنای باند خود را به گزینه ای ارتقا دهید که شرایط بهتری را برای بازی ارائه می دهد. گاهی اوقات، ممکن است منطقه خاص شما دارای سیگنال‌های وای‌فای ناهموار باشد، بنابراین می‌توانید به دنبال ارائه‌دهنده پهنای باند دیگری باشید که اتصال اینترنتی بهتر و مطمئن‌تری ارائه می‌دهد.

 

چگونه قدرت سیگنال وای فای خود را بررسی کنیم

 

10.استفاده از نرم افزار TripMode

نحوه عملکرد TripMode

به کمک TripMode.1.0.5.237.x64_owjkade.com، تنها نرم افزارهایی اجازه دسترسی به شبکه اینترنت را دارند که شما آن را فعال کرده باشید، از این رو به سادگی می توانید جلوی هدر رفتن حجم اینترنت خود را بگیرید و به سادگی از مصرف بیهوده دیتای اینترنت توسط نرم افزار غیر ضروری جلوگیری کنید.

با استفاده از این برنامه میتوانید پینگ خود را بصورت قابل توجهی در csgo کاهش دهید.

 

۱۱. با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید

 

شرکت های ارائه دهنده اینترنت مثل شاتل با تماس با واحد پشتیبانی و درخواست فعالسازی پروفایل گیمینگ میتواند به کاهش پینگ شما در بازی ها بخصوص csgo کمک بسزایی کنید ، حتما این روش را امتحان حنید

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *